Το προϊόν υπάρχει ήδη στα αγαπημένα σας.

Το προϊόν προστέθηκε στα αγαπημένα σας.

Το προϊόν αφαιρέθηκε από τα αγαπημένα σας.

Πρέπει να συνδεθείτε για να επεξεργαστείτε τον λογαριασμό σας.

Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε το ιστορικό σας.

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες     2741 550545 | Δωρεάν Μεταφορικά για Παραγγελίες άνω των 99€

Ολοκληρωμένα Συστήματα Καθαρισμού

- Πατρών 57A & Μακαρίου, Κόρινθος      
PaperTrade - Ολοκληρωμένα Συστήματα Καθαρισμού

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε από τους εξής τρόπους:

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας (με σήμανση: Visa, MasterCard, Maestro, Diners, Discover)
Με αντικαταβολή (περιλαμβάνει έξτρα χρέωση + 2,5 ευρώ)

Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή με πιστωτική;

Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στη κάρτα/στο λογαριασμό σας ή να μην έχετε συμπληρώσει ορθά τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας πρέπει να συμπληρώνεται χωρίς κενά (π.χ. 425125041213) και η ημερομηνία λήξης, ακριβώς όπως αναγράφεται στην κάρτα, δηλαδή μήνας/έτος (π.χ. 09/17).

Σε περίπτωση που η συναλλαγή απορριφθεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Τράπεζά σας και όχι με εμάς, καθώς η έγκριση ή απόρριψη γίνεται από την ίδια την τράπεζα, από την οποία έχει εκδοθεί η πιστωτική κάρτα.

Τι είναι η εγγραφή;

Δημιουργείτε τον προσωπικό σας λογαριασμό στο paper-trade.gr συμπληρώνοντας τα στοιχεία που ζητούνται και αποκτάτε εύκολη πρόσβαση στην προσωποποιημένη πληροφόρηση που αφορά στις παραγγελίες σας στο ιστορικό και στις προσφορές καθώς ενημερώνεστε μέσω του newsletter για ότι χρειάζεστε και σας αφορά.

Πως κάνω μία παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ,αφού έχετε επιλέξει τα προϊόντα που επιθυμείτε, είτε σαν επισκέπτης καταχωρώντας τα στοιχεία σας και τα πεδία που ζητούνται χωρίς να δημιουργήσετε μόνιμο λογαριασμό και ολοκληρώνοντας καταχωρείτε την παραγγελία ,είτε κάνοντας εγγραφή για μία φορά και έπειτα με τον κωδικό σας χωρίς να χρειάζεται να επαναλάβετε τα στοιχεία σας(εφόσον έχετε δημιουργήσει προσωπικό λογαριασμό) κάνετε σύνδεση με αυτόν και καταχωρείτε την παραγγελία. Επιπλέον μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά και θα καταχωρηθεί αναλόγως.

Πως θα ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

Μόλις την καταχωρήσετε θα σας σταλεί από το paper-trade.gr email επιβεβαίωσης που θα καταγράφει τα στοιχεία,το περιεχόμενο και το ποσό της παραγγελίας σας.

Πόσο γρήγορα θα έχω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες εκτελούνται και αποστέλλονται από εμάς μέσα σε 1- 3 εργάσιμες μέρες. Ανάλογα με το που βρίσκεστε, θα παραλάβετε την παραγγελία σας από 2- 5 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ αργίες.) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.  

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή από το χώρο μας (για το οποίο ενημερώνεστε με email). Διαφορετικά γίνεται επιστροφή υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ενότητα  ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Βεβαίως και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το paper-trade.gr υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην ενότητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ.

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα paper-trade.gr διασφαλίζει και δεσμεύεται πως δεν δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη χωρίς την συγκατάθεση του καθώς θεωρεί κάθε πληροφορία σχετική με τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη απόρρητη και εμπιστευτική. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων αλλά και των συναλλαγών σας στους Όρους Χρήσης

Μπορώ να επιλέξω courier ή μεταφορική εταιρία της επιλογής μου;

Ναι μπορείτε, απλά θα πρέπει να μας ενημερώσετε για να δούμε αν είναι εφικτό να γίνει στην συγκεκριμένη παραγγελία

Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ελέγξουμε το λόγο της καθυστέρησης.
Συνήθως, παρατηρούμε πως στα νησιά υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση λόγω της απόστασης ή λόγω αυξημένης κίνησης στα πρακτορεία.
Αν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει λόγω έλλειψης κάποιου προϊόντος θα ενημερωθείτε από εμάς.

Λάθη στις τιμές

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να καταφέρουμε να έχουμε ακριβή στοιχεία στη σελίδα μας.
Σε περίπτωση που ανακαλύψετε κάποιο λάθος θα χαρούμε πολύ αν μας το επισημάνετε.
Μην ξεχνάτε ότι το σύστημα δουλεύει με ανθρώπινα χέρια και υπάρχουν πάντα και παντού πιθανότητες να υπάρχουν λάθη.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ